تبلیغات

نگهداری از چمن مصنوعی باغ تالار

شاید شما هم تجربه رفتن به یک جشن عروسی و مواجه شدن با چمن مصنوعینصب شده در این مکان را داشته باشید.

در یک باغ تالار، معمولا هفته ای یک جشن عروسی و یا مراسم و رویداد با حضور تعداد کثیری از میهمانان برگزار می شود. گاهی اوقات فاصله زمانی برپایی مجالس از این هم نزدیک تر و فشرده تر است.

در بسیاری از این مجالس، از میهمانان و حضّار با خوراکی های مختلفی پذیرایی به عمل می آید که خوراکی ها و نوشیدنی های گوناگونی را شامل می شود.

مثلا در جشن های عروسی معمولاً با شام دادن از میهمانان پذیرایی می شود. قبل از آن نیز با شیرینی و میوه و آبمیوه و چای و ....

طبیعیست که برخی از میهمانان در هنگام خوردن و آشامیدن، از دقت کافی برخوردار نیستند و بسیار اتفاق می افتد که غذا ها بر روی زمین ریخته می شود.

ریختن غذا بر روی چمن مصنوعیمساله ایست که برای صاحبان باغ تالارها به یک امر عادی و همیشگی تبدیل شده. این مساله باعث آلودگی و کثیفی چمن مصنوعیمی شود.

خدمه و نیروهایی که مسئولیت نظافت در باغ تالار را بر عهده دارند، باید به خوبی با اصول و روش نظافت و نحوه شستن چمن مصنوعیآشنایی داشته باشند.

چمن مصنوعی باغ تالاردائماً در معرض غذاهای چرب گوناگون است. چربی از روی سطوح صاف و صیقلی به سختی پاک می شود؛ چه برسد به پوشش حجیم و انبوهی همچون چمن مصنوعی.

ولی اصلا نگران نباشید زیرا هر کاری راهی دارید. بسیار دیده می شود که مالکان باغ تالارها برای نظافت چمن مصنوعی حیاطمجموعه خود، از روش های غیر متعارف استفاده می کنند.

مواد شوینده قدرتمند به هیچ عنوان نباید برای نگهداری چمن مصنوعیمورد استفاده قرار گیرد. نحوه شستن چمن مصنوعیاین گونه است که با فشار آب شلنگ معمولی و شامپو فرش به راحتی انجام می شود.

بسیاری از صاحبان مجموعه های این چنین، برای چمن مصنوعی باغ تالاراز انواع با ارتفاع الیاف کوتاه استفاده می نمایند. این هم راهکاری عالی برای آسان نمودن فرایند نظافت است.

زیرا انواعی از چمن مصنوعی تزئینیبا ارتفاع الیاف کوتاه که اصطلاحا موکتی نامیده می شوند، در لا به لای الیاف خود، جایی برای انباشت و گیر افتادن ضایعات و آشغال ندارند.

تراکم این مدل ها بسیار بالاست و بافت فشرده ای دارند. ذرات آلودگی و خُرده های غذا به سادگی از روی این نوع چمن مصنوعیپاک می شود.

حتی می توان از جاروبرقی برای نظافت چمن مصنوعی باغ تالاراستفاده نمود. با این کار، بخش عمده کثیفی ها زدوده می شود و باقی مانده نیز با شستن تمیز می شود.

جریان آب پُر فشار مانند واترجت کارواشی در صورتی که از فاصله ایمن 30 سانتی متری از سطح چمن مصنوعیاستفاده شود، می تواند چمن مصنوعی حیاطرا مثل روز اول پاکیزه و زیبا نماید.



فواید چمن مصنوعی روف گاردن

همان طور که می دانید، حضور گل ها و گیاهان در محیط زندگی و کار، باعث بهبود وضعیت روحی و ایجاد انگیزه و نیروی محرّک در انسان می شود.

هر زمان که ما از روند عادی و خسته کننده روزمرّه به سطوح می آییم، به دامان طبیعت پناه می بریم. زندگی و کار در فضای بسته و محدود ساختمان، باعث خمودگی ذهن و جسم می شود.

اما آیا همیشه می توانیم به دل دشت و جنگل و کوهستان برویم؟ یا حتی از آن همه ساده تر، آیا زمان کافی برای سر زدن به پارک و فضای سبز شهری در محل خود را دارید؟

جواب بسیاری از مردم منفیست. مشغله کاری در بعضی افراد به حدیست که فرصت رفتن به نزدیک ترین پارک یا محوطه فضای سبز در نزدیکیِ محل زندگی خود را نیز ندارند.

در بسیاری موارد، اصلا چنین فضایی در نزدیکی خانه یا محل کار وجود ندارد و یا وضعیت و شرایط مناسب برای استفاده و گذراندن زمان برخوردار نیست.

چاره کار چیست؟ برای شما پیشنهادات ویژه ای داریم. در بسیاری از خانه ها، حیاط جلویی یا پشتی یکی از عناصر معماری ساختمان محسوب می شود. در این فضا، گاهی اوقات باغچه احداث می شود.

اگر خانه شما از نوع شخصی باشد می توانید از محیط باغچه برای استراحت استفاده کنید. ولی اگر در یک مجتمع مسکونی آپارتمانی زندگی می کنید، ممکن است نتوانید از باغچه استفاده کنید.

Image result for roof garden artificial grass

در خیلی از موارد نیز، فضای سبز باغچه و حیاط، در معرض دید و چشم انداز ساختمان های مجاور و همسایگان است و بسیاری از افراد، در چنین وضعیتی احساس آسایش ندارند و استراحت و وقت گذرانی در این مکان، مورد پسند و خوشایندشان نیست.

آیا مکانی در ساختمان باقی مانده که آن را از قلم انداخته باشیم؟ بله... پشت بام. پشت بام جاییست که فضای خالی و در دسترس فراوانی دارد. البته اگر اندکی به پاکسازی و مرتب کردن آن بپردازیم.

پشت بام در ساختمان های چند طبقه آپارتمانی، مکانیست که در ارتفاع بلندی قرار داشته و علاوه بر داشتن منظره و چشم انداز وسیع، از دید ساختمان های مجاور نیز در امان است.

برای ساخت یک باغچه کوچک بر روی پشت بام، هیچ نیازی به صرف هزینه های سنگین وجود ندارد. تنها کافیست تا چند عدد گلدان بزرگ و کوچک حاوی گیاهان و درختان تهیه کنید و با سلیقه خاص خود، آنها را بچینید.

Image result for roof garden artificial grass

سطح کف پشت بام ها، معمولاً از مصالحی همچون سنگ، سرامیک، موزاییک، آجرفرش، واش بتون و.... ساخته می شود. مواردی نیز دیده می شود که ایزوگام آخرین لایه محافظ است.

برای پوشاندن کف بام، می توان چمن مصنوعیرا پهن کنیم و یا در صورت نیاز آن را با چسب تثبیت کنیم. چمن مصنوعی برای پشت بامشما موهبتی بی بدیل است و آنجا را به مکانی مناسب برای لحظات خوش تبدیل می کند.

نگران هزینه چمن مصنوعینباشید، زیرا به قدری مدل های ما متنوع است که شما می توانید از میان همه مدل های چمن مصنوعی تزئینیبرای کار خود انتخاب نمایید.



قیمت چمن مصنوعی مدارس

در نوشتار قبلی، بعضی از نکات ضروری در هنگام خرید چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه را توضیح دادیم. در اینجا می خواهیم به بعضی از نکات فنّی پیرامون این کار اشاره کنیم.

اول از همه باید بدانید که امروزه،  نقش چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه، همچون فرش برای خانه است. و یا موکت برای یک مهدکودک و یا مکان اداری-تجاری.

آیا می توانید یک سالن ورزشی را بدون کفپوش مناسب تصوّر کنید؟ مثلا یک باشگاه بدنسازی را تصور کنید که کف آن از سیمان یا آسفالت پوشیده شده باشد.

آیا می توانید زمین تمرین ورزش هایی مثل کُشتی، رشته های رزمی، ژیمناستیک و... را بدون داشتن کفپوش ایمن، نرم و استاندارد تصوّر کنید؟

قطعا پاسخ شما منفیست. زیرا همه ما می دانیم که سرنگون شدن و زمین خوردن بر روی یک سطح سخت، چه طبعات بدی به دنبال دارد و می تواند آسیب های جدی به بدن وارد نماید.

وقتی این حقایق را می دانیم، پس چرا فکر می کنیم که کف حیاط مدرسه و یا به صورت کلّی، زمین بازی کودکان و نوجوانان، نیازی به پوشش محافظ و ایمن ندارد؟

دانش آموزان از نیروی سرشاری برخوردارند و در هنگام بازی و شادی با هم سالان و هم شاگردی های خود، از خود بی خود می شوند و به ایمنی و سلامتی خود، توجه و دقت کافی را ندارند.

وظیفه بزرگترهاست که برای حفظ سلامتی کودکان، به فکر انجام اقدامات لازم باشند و پوشش مناسبی را برای محیط های پر خطر، نصب کنند.

چمن مصنوعی تزئینی، انتخابی معقول است که با دور اندیشی و آینده نگری می تواند سال های سال در مدرسه شما بماند و یار مهربان دانش آموزان باشد.

در هنگام خرید چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه، به مشخصاتی که از سوی فروشندگان اعلام می شود، به خوبی توجه کنید و مشخصات چندین مدل را، با یکدیگر مقایسه نمایید.

مقایسه نظیر به نظیر مدل های مشابه با یکدیگر، به شما کمک می کند تا شاخصه های مهم را در اولویت قرار داده و بر اساس آنها انتخاب نمایید.

مثلاً ارتفاع الیاف به تنهایی نمی تواند بیانگر ویژگی های چمن مصنوعی باشد؛ بلکه باید آن را در کنار تراکم بافت و وزن و کیفیت الیاف در نظر بگیرید.

از مسئول فروش چمن مصنوعی بخواهید تا مشخصات کامل انواع چمن مصنوعی تزئینی را به شما ارائه دهد. با دریافت اطلاعات کامل، به مرور حتی می توانید قیمت چمن مصنوعی در هر متر مربع را تخمین بزنید.

بهتر است تا در هنگام خرید چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه، در ابتدا قیمت چمن مصنوعی را فراموش نموده و بر روی کیفیت و ماندگاری آن معطوف شوید.

اطمینان داشته باشید که از این کار پشیمان نخواهید شد. زیرا از محصولی با دوام و زیبا در مدت زمان طولانی لذت می برید.

شرکت چمنسار به همه نیاز های مدارس بهترین پاسخ را می دهد تا دانش آموزان این آب و خاک از بهترین امکانات تفریحی در مدارس بهره مند شوند.



نگهداری چمن مصنوعی روف گاردن

نگهداری چمن مصنوعی روف گاردن

بسیاری از صاحبان چمن مصنوعی پشت بام را بهترین تفریحگاه خود می دانند. گذراندن وقت در کنار گل ها و گیاهان سبز و استراحت در زیر سایه درختان و سایه بان، لذتی وصف ناپذیر دارد.

به همین دلیل است که ساکنان مجتمع های مسکونی، برای استفاده از روف گاردن، رقابت می کنند و بر سر برنامه زمان بندی حضور واحدهای مختلف در طی روزهای هفته و ماه، با یکدیگر مشورت می کنند.

بسیاری از پدر و مادرها، محیط کوچه و خیابان را برای بازی فرزندانشان مناسب نمی بینند.

آنها حق دارند زیرا بیشتر خانه ها در محیط شهری، با کوچه و خیابان های شلوغ و نا امن احاطه شده و عبور ماشین ها و افراد ناشناس، شرایط مطلوبی را برای بازی و تفریح بچه ها فراهم نمی کند.

در چنین وضعیتی، آماده سازی پشت بام منزل به عنوان یک محیط زیبا و دلنشین برای تفریح و استراحت بزرگترها و بچه ها، راهکاریست هوشمندانه.

Image result for ‫چمن مصنوعی روف گاردن‬‎

شما می توانید به منظور ایمنی بیشتر برای کودکان، دیواره های پیرامونیِ پشت بام را با توری و میله محافظ بپوشانید. حتی گیاهان می توانند بر روی آن رشد کرده و دیواری سبز و زیبا را پدید آورند.

برای کف بام شما هم ایده خوبی داریم؛ نصب چمن مصنوعی .

یک باغچه زمانی زیباتر می شود که با فرش سبزی از چمن پوشیده شده باشد. ناگفته پیداست که کاشت و نگهداری از چمن طبیعی بر روی پشت بام، کاری بسیار دشوار و هزینه بر است.

ولی هزینه نصب چمن مصنوعی پشت بام، بسیار مقرون به صرفه و منطقیست. به طوری که هزینه یک سال نگهداری از چمن طبیعی، با قیمت خرید چمن مصنوعی برای همان مساحت برابری می کند.

قیمت چمن مصنوعی در مقایسه با بسیاری از محصولات دکوراتیو ساختمانی، کمتر است و می توان با در نظر گرفتن بودجه ای محدود، اقدام به خرید چمن مصنوعی نمود.

نگهداری چمن مصنوعی نیز آسان است و دردسرهای مراقبت از گیاهان زنده را ندارد. با رعایت چند نکته کلیدی، می توانید برای سال های طولانی از چمن مصنوعی روف گاردنخود  لذت ببرید.

چمن مصنوعی تزئینی شباهت فراوانی به چمن طبیعی داشته و شما حس می کنید که واقعا در یک دشت سبز زیبا به سر می برید.

پشت بام جاییست که دائماً در معرض تابش آفتاب، بارش برف و باران و تماس با آلودگی هوا و گرد و غبار و خاک و ریزگرد قرار دارد.

برای نگهداری چمن مصنوعی در چنین شرایطی، باید آن را به صورت منظم نظافت کنید. چمن مصنوعی پشت بام را می توان با جاروبرقی تمیز کرد و تمامی خاک و ذرات جامد لا به لای آن را پاک نمود.

نحوه شستن چمن مصنوعی نیز این گونه است که، با فشار شلنگ آب و شامپو فرش، کثیفی ها را پاک می کنیم. آب باران هم باید به خوبی به کفشور و ناودان هدایت شود تا گِل روی آن رسوب نکند.

باید مواظب باشیم تا انعکاس نور خورشید از سطح شیشه هم روی چمن مصنوعی روف گاردن نیوفتد.



نحوه خرید چمن مصنوعی مدارس

نحوه خرید چمن مصنوعی مدارس

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های تزئینات داخلی در منطقه و شهری که در آن زندگی می کنید، با انواع مدل های چمن مصنوعیآشنا شده، آن ها را لمس نمایید و از قیمت های مختلف آن آگاه شوید.

ولی بهتر است اول کار را با جستجوی فضای مجازی آغاز کنید. وبسایت رسمی شرکت هایفروش چمن مصنوعی، راهیست مطمئن برای تحقیق و مطالعه به منظور خرید چمن مصنوعی.

ولی پیش از آن، حتما از اصالت و هویت وبسایت ها اطمینان حاصل کنید. بسیار از منابع و مراجع اینترنتی، قابل اعتماد نیستند و نباید بلافاصله و بی گدار به آب بزنید.

شبکه های اجتماعی نیز یکی دیگر از راه های ارتباطی با مراکز ارائه چمن مصنوعیمی باشد. این شبکه ها، از اعتبار و ارزش کمتری نسبت به وبسایت ها برخوردارند ولی در مواردی نیز، راهی سریع و در دسترس برای خرید چمن مصنوعیبه حساب می آیند.

شما می توانید کلمه مورد نظر خود را در فضای مجازی جستجو کنید و خواهید دید که دریای بی کرانی از اطلاعات برای شما نمایش داده خواهد شد.

قیمت چمن مصنوعی برای مدرسه، یکی از سوالات همیشگی خریداران است. یعنی آنها می خواهند به سرعت نتیجه مورد نظر خود را پیدا کرده و قیمت عرضه کنندگان مختلف را با یکدیگر مقایسه نمایند.

بعضی از شرکت های فروش چمن مصنوعی، در مرحله اول برای مشتریان خود، تصاویر و مشخصات فنی انواع مدل های خود را ارسال می کنند و در مرحله بعدی اقدام به ارسال نمونه فیزیکی می نمایند.

شما می توانید با بررسی همین اطلاعات به نتایج بسیار مفید و روشنی برسید و به تصمیم گیری نهایی نزدیک شوید.

به یاد داشته باشید که مقایسه انواع چمن مصنوعی تزئینی عرضه شده از سوی تعداد زیادی از شرکت های تولید کننده چمن مصنوعی، شگرد خوبی برای ارزیابی کلّی می باشد.

چمن مصنوعی برای مدارس، همچون نگین انگشتری درخشان است که در صورت نگهداری و مراقبت اصولی، سال های سال به شکل زیبا باقی می ماند و دانش آموزان می توانند بهترین لحظات را در مدرسه تجربه کنند.

تمامی دلسوزان مدارس کشور، می توانند با شرکت چمنسار تماس گرفته و از راهنمایی و مشاوره ما در زمینه خرید چمن مصنوعی، اطلاعات مفیدی را کسب نمایند.

به یاد داشته باشید که لازمه یک خرید موفق و ماندگار، داشتن حداکثر دانش از مقوله مورد نظر است و ما آماده ایم تا بهترین محصولات را به شما عرضه نماییم.

چمنسار یار ماندگار



چمن مصنوعی باغ تالار

چمن مصنوعی باغ تالار

همه ما احتمالا یک بار هم که شده برای شرکت در مراسم جشن عروسی عزیزان خود، به تالار عروسی سر زده ایم. فضایی شلوغ، پر سر و صدا و سرشار از هیجان و انرژی.

بعضی از این اماکن از محیطی زیبا و چشم نواز برخوردارند به طوری که همگان از دیدن شکوه و جلال ساختمان و فضای اطراف آن شگفت زده می شوند.

هر شخصی بنا بر روحیات ذاتی خود، جذب یکی از عناصر موجود در این اماکن می شود. مثلا بعضی ها به طراحی و معماری ساختمان توجه می کنند و بعضی دیگر به میز و وسایل پذیرایی.

تجمّلات، اصلی ترین شاخصه چنین اماکنی محسوب می شود و عجیب نیست که مالکان و مدیران باغ تالارها، برای دستیابی به بهترین و خاص ترین امکانات، حداکثر تلاش خود را انجام می دهند.Image result for ‫باغ تالار‬‎

یکی از امکاناتی که در سال های اخیر، محبوبیت فراوانی در میان صاحبان باغ تالار ها و مردم عادی محبوبیت فراوانی پیدا کرده، چمن مصنوعیمی باشد.

چمن مصنوعی باغ تالار، تقریبا در تمامی کشورهای جهان و از آغاز رواج چمن مصنوعی تزئینیدر میان عوام، محبوبیت و گسترش چشمگیری پیدا نمود.

مدیران و دست اندرکاران باغ تالارها، برای ایجاد فضای سبز در محیط این اماکن، تلاش بسیاری می کنند. ایجاد زمین چمن طبیعی در مناطقی با اقلیم مشابه ایران، کاری بس دشوار است.

خاک زمین های ما شور و قلیاییست و بارش سالانه مناطق مختلف کشور ما، بسیار کمتر از نیاز آبیِ چمن طبیعی می باشد.

زمان ارزشمند و هزینه ای که برای ایجاد و نگهداری چمن طبیعی صرف می شود، می تواند در زمینه های مفیدتری به کار گرفته شود.

به عنوان مثال، شما می توانید ساختمان باغ تالار خود را بازسازی نموده و یا تجهیزات صوتی و تصویری و نورپردازی بهتری برای باغ تالار خریداری نمایید.

شما اگر مالک و یا مدیر و سرپرست یک باغ تالار هستید، می توانید به فواید چمن مصنوعیدر ملک خود فکر کنید و جذابیتی که برای مراسم شما به ارمغان می آورد.

چمن مصنوعی بالکندر باغ تالارها می تواند میهمانان را به خود جذب نموده و  لحظات مفرّحی را برای آنان رقم بزند.

چمن مصنوعی باغ تالاررا آنچنان زیبا می نماید که بدون شک خاطره ای خوش در ذهن میهمانان به جای خواهد گذاشت.

Related image

شما می توانید مدخل و رودی باغ تالار را به گونه ای طراحی کنید که چمن مصنوعی باغچهدر نهایت زیبایی و جذابیت بدرخشد و میهمانان را به درون تالار و جشن فرا بخواند.



ليست صفحات
تعداد صفحات : 3
.