تبلیغات

فروش چمن مصنوعی

 

شرکت مانا چمن افتخار دارد که در سال های گذشته، اقدامات درخشانی را در جهت ایجاد کسب و کارهای کوچک، اجرا نموده است.

در راستای حمایت از تولید ملّی، ایجاد اشتغال و پیشرفت اقتصادی، مجموعه مانا چمن همواره تلاش نموده تا از همکاران گرامی در زمینه فروش چمن مصنوعی حمایت نماید.

بسیاری از اصناف هستند که می توانند در کنار محصولات و کالاهای تخصّصیِ حوزه خود، به فروش چمن مصنوعی بپردازند و از این راه، درآمد بسیار خوبی کسب کنند.

از جمله کسب و کارهایی که در زمینه فروش چمن مصنوعی، پتانسیل فوق العاده بالایی دارند می توان به اصنافی چون تزئینات و دکوراسیون داخلی اشاره نمود.

این مساله چیز عجیبی نیست؛ زیرا نام چمن مصنوعی تزئینی، ماهیت دکوراتیو بودن آن را آشکار می نماید.

با توجه به این که چمن مصنوعی نیز نوعی کفپوش رول محسوب می شود، فعالان حوزه فرش، موکت، قالی، گلیم و... نیز می توانند به فروش چمن مصنوعی بپردازند.

افرادی که برای خرید فرش یا موکت برای منزل خود به فروشگاه های مربوطه مراجعه می کنند، با دیدن چمن مصنوعی تزئینی در آنجا، به فکر استفاده از این محصول زیبا در خانه خود می افتند.

یکی از اصنافی که مستقیماً با چمن مصنوعی در ارتباط است، طراحی و اجرای فضای سبز می باشد. گلدان، فلاور باکس و ... از جمله تجهیزات منقول ارائه شده توسط این صنف می باشد.

زیرا کاشت و نگهداری چمن طبیعی توسط این مراکز انجام می شود و بدیهیست که در صورت عدم اجرای نوع طبیعی، چمن مصنوعی تزئینی مناسب ترین گزینه برای آن می باشد.

با توجه به شناخت متخصصین فضای سبز از چمن طبیعی، گونه های گیاهی و مباحث زیبایی شناسی طراحی و اجرای منظر، فروش چمن مصنوعی در این مجموعه ها به طور حرفه ای انجام می شود.

از دیگر مشاغل مرتبط با فروش چمن مصنوعی، می توان به فروشگاه های تجهیزات باغ و ویلا و مبلمان فضای باز اشاره نمود.

این صنف، بسیاری از وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای خانه های ییلاقی، ویلا و باغ را عرضه می نماید.

 اقلامی مانند مبلمان، میز و صندلی، نیمکت، تخت، چتر و سایه بان، آلاچیق و کُلبه، پارتیشِن، تاب، سرسره، وسایل بازی، آتشدان و باربکیو، بخاری و گرمکُن، پنکه مه پاش، چراغ روشنایی، آبنَما، جا گُلی، فنس و حصار و پرچین چمنی، دیوار سبز و انواع کفپوش و موکت از این جمله اند.

شرکت های طراحی-معماری-مهندسی که کار بازسازی ساختمان ها را انجام می دهند، از مهم ترین اصنافی هستند که می توانند به طور جدّی و حرفه ای در زمینه فروش چمن مصنوعی فعالیت نمایند.

برخی از این مجموعه ها، به کار ساخت استخر نیز می پردازند. محوّطه اطراف استخر در ویلاهای باغی، بهترین محل برای نصب چمن مصنوعی تزئینی می باشد.

مراکز فروش لوازم و تجهیزات ورزشی، تفریح و سرگرمی نیز در سال های اخیر اقدام به فروش چمن مصنوعی نموده اند که موفقیت چشمگیری نیز داشتند.

این مراکز در کنار فروش وسایل سرگرمی همچون میز بیلیارد، فوتبال دستی، ایر هاکی، دارت و... می توانند به قطب فروش چمن مصنوعی تبدیل شوند.

 

 



بخش نظرات

کد امنیتی رفرش
.